Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ксенон ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз точно поради тази причина не сложих ксенона, че без лупи ще светя като Пернишки голф ( да не се обидят колегите от Перник), но ако сложа тези които си бях харесал 55W без лупи ще ме псуват и до като спя сигурно Като събера 300-400 лв. за ксенон с лупи ще сложа
    GT

    Comment


    • #17
      Май никой не обърна внимание, че колегата е кьорав!
      Така, че се изказвате като стари моми за трипера!
      Аз съм кьорав и за това ще изкажа, компетентното си мнение.
      На Филипс +80% са много добри и вършат работа, но само при условие, че на лампата се подава поне 14 волта, а не по умрялата инсталация 10-11В.
      За ксеноните:
      Изключвам форма на фарове, лупи и прочие, защото сме го дъвкали многократно проблема.
      Аз с 6000К не виждам нищо на мокро. Просто не виждам и това е. За нагоре не ми се изобщо говори.
      По-добре е с 5000К, но най-добре е с 4300К.
      Не забравяйте, че това не е температурата на газа, а само ориентировъчно като цвят, ако беше нагрята до тия градуси.
      Не забравяйте, че светлината от обикновената крушка е много по-богата от ксеноновата. Това най-добре се вижда след пречупване с призма. За това и на мокро халогенната крушка осветява по-добре.

      Това е за кьорави!
      За зрящи не мога да кажа как е!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Така колеги, аз също от доста време се чудя, дали да слагам ксенон или да взема NIGHTBREAKER? Тъкмо се бях навил на ксенон 55 вата, мислех да взема 4300к и тогава един приятел ме разочарова, че на мокро било по зле с ксенон и се замислих дали е така? След това си викам ще взема от OSRAM-a, но доколкото знам живота им е по къс на тези крушки и сега с тези задалжителни светлини колко ще изкарат? Да не стане така,че доволно да си светя с тях през деня и като ми се наложи по дълго нощно каране и да изгорят.
        За фаровете и двата съм ги отварял и чистил. Лупите бяха доста мръсни и след почистването беше по-добре, само не помня как беше зад лупата, имаше ли рефлектор и там, защото ако има и е заминал пак и с ксенон няма да свети добре.
        п.п.:Говоря за късите, дългите са си идеални!
        ПОЗДРАВИ!
        Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
        Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
        Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
        Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

        Comment


        • #19
          Ето малко информация за продуктите на Philips-халогенни крушки за предни фарове:
          http://www.philips.bg/content/bg/aut...scategory.html

          Ето малко информация за продуктите на OSRAM-халогенни крушки за предни фарове:
          http://www.osram.com/osram_com/searc...action=search#
          Според регламентите на ECE, примерно крушките с цокъл H7 трябва да излъчват светлинен поток м/у 1350 и 1650lm на 13.2V.
          Както ще видите в каталозите по-горе, всички крушки са сертифицирани по ECE.

          Това, че свети по-добре, се определя от мощността на крушката, но и от нейния светлинен поток. Затова халогенните крушки 55W имат светлинен поток 1500lm за цокъл H7 (светлинния добив 27.3lm/W) и 1550lm за H1 (светлинния добив 28.2lm/W).
          Kсеноновите 35W крушки са с 3200lm (светлинния добив 91.4lm/W). Затова и те светят повече -два пъти и малко отгоре.

          Фаровете с крушки H4 60/55W(1650/1000lm), на ДЪЛГИ светят по-слабо от такива с H1(1550lm).

          Вече при ксеноновия газ, може да се играе с цветната температура-4300К, 5000К.....12000К. При халогенните крушки оптималната цветна температура е около 3200K. Вече примерно при BlueVision и CoolBlue, тя нараства до 4200-4300K.Най голяма ефективност се получава при студено бялата светлина - от 5500 до 6500К. Но всяко око се чувства комфортно при различна температура.

          Само да вметна за 100W халогенни крушки:
          High Wattage bulbs do not have ECE approval and must not be used on public roads
          П.С. Night Braker-a наистина свети доста добре, но ако е менте ще ви изкара много малко!
          В едно магазинче за автоаксесоари на пазара на Красно село, продавача ми каза, че оригиналната крушка се познава по това, че надписа е набит на ламарината, а не написан. Колко е вярно само тий си знае. Факт е обаче, че крушките които взех оттам изкараха 2 години, нон-стоп светене!
          Last edited by Friday; d.m.y г., 22:33.
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment


          • #20
            Nightbreakera ми изкара 15000км ( 8месеца) при каране с нон стоп пуснати фарове.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Ако си сложите по едно модулче за дневни светлини на късите, които са с халогенни крушки (или на дългите), с което те да светят с понижена мощност и да се палят автоматично (модулчето струва 20 лв.) от това ще имате само ползи (значително по-дълъг живот на крушките и рефлекторно покритие в доста по-добро състояние).


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Ами, аз честно да си призная не съм много доволен от крушките ! Да, имат една идея по-добро осветяване, спрямо обикновената, както и светят по-добре на дъжд, но с тези 3600К, цена от 50лв. и този жълтеникав отенък просто ме изгубиха. Като изключим ксенона, бих препоръчал H.O.D като крушки 55W, като имат 4200К, 5-5500К и 6000К и за парите си, и не само, са в пъти по-добри от Осрам-а ! Да, на дъжд не са много ефектни, но за извънградско и вечер, където не е осветено са перфектни, а цената им е 22-27лв. и бих си взел 4 крушки от тях, които ще ми изкарат 1 год. вместо прехваления Осрам за 50лв.
                GT

                Comment


                • #23
                  Да като цяло и аз не бях впечатлен от осрама, но го отдадох на факта, че до преди това карах кола с ксенон
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Имам и Осрама и Филипса.
                    Филипса е доста по-добър.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X